Banánové flapjacky


Co jsou to flapjacky? Je to anglická ovesná tyčinka a u nás se prodává  podle mě v obřích rozměrech. Já jsem udělala menší, můžete si je nakrájet do jakých tvarů chcete. Můžete si do nich dát co chcete, variant je spousta  - s kousky oříšků, čokolády, sušeného ovoce (pro mě ne, děkuji :D) se skořicí, s ochuceným proteinem ... No prostě co vás napadne, to tam hoďte.

Základem tyčinky je nějaká tekutina, do které nasypete vločky a pečete. V originálním receptu bývá rozpuštěné máslo a cukr ale to podle mě není úplně nejvíc zdravé (já se hrozně zajímám o zdraví, že jo), takže radši kokosový olej nebo třeba místo použijte třeba jablečný protlak nebo nějaký sirup - já příště zkusím určitě javorový. Recept je super lehký a příprava zabere tak 3 minuty. Pojďme na to. Jo a pokud nechcete banánový, tak tam nedávejte banán, je tam hodně cítit.

Ingredience:

250 g ovesných vloček
2 banány
2 lžíce kokosového oleje
2 lžíce arašídového másla
2 lžíce proteinu
2 lžíce kokosového/třtinového cukru
tabulka hořké čokolády

Postup:

1. Olej zahřejeme spolu s arašídovým máslem a dobře promícháme.
2. Rozmačkaný banán smícháme s vločkami, proteinem a cukrem a promícháme. Nakonec přilijeme směs z oleje a arašídového másla a ještě jednou promícháme.
3. Pečeme 20 - 25 minut v troubě předehřáté na 180 stupňů. Necháme vychladnout a můžeme ozdobit čokoládou nebo arašídovým máslem.

2 komentáře:

  1. Hmm, je to moc dobrý! :D Tvoje videa mám stejně nejradši :)) A na proteinový tyčinky se chystám už dlouho, ale potřebuju si nejdřív pořídit nějaký neochucený protein. Jaký používáš ty?

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za jakýkoliv komentář! :)